I Don't Wanna Live Forever (Acoustic Version) - Sam Tsui、Madilyn Bailey、Kina Grannis、Kurt Hugo Schneider

小豆之家:

Been sittin' eyes wide open behind these four walls, hopin' you'll call
原地安坐 睁大双眼 当你看清这四壁无望的绝境时希望你会打给我
It's just a cruel existence like it's no point hopin' at all
这绝境一如那看不到希望的生活
Baby, baby, I feel crazy
亲爱的 我不安疲倦
Up all night, all night and every day
昼以继夜 却终日难眠
Give me somethin', oh, but you say nothin'
希望你能将我解救 但你却无情拒绝
What is happenin' to me?
我该如何应对你的冷漠改变


I don't wanna live forever
我并不想永生不灭
'Cause I know I'll be livin' in vain
我知道生命有时徒劳难免
And I don't wanna fit wherever
我并不想换枕入眠
I just wanna keep callin' your name
我只想不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边
I just wanna keep callin' your name
我只想不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边
I just wanna keep callin' your name
不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边

I'm sittin' eyes wide open and I got one thing stuck in my mind
睁着双眼 静坐在无边黑夜的我 因心中的困惑久久难眠
Wondering if I dodged a bullet or just lost the love of my life
不明白我是逃过一劫还是该为失去心中所爱而心碎成片
Baby, baby, I feel crazy
亲爱的 我不安疲倦
Up all night, all night and every day
昼以继夜 却终日难眠
I gave you something, but you gave me nothing
我为你付出 却换来你的无情拒绝
What is happening to me?
究竟为何我要承受这一切

I don't wanna live forever
我并不想永生不灭
'Cause I know I'll be livin' in vain
我知道生命有时徒劳难免
And I don't wanna fit (fit, babe) wherever (wherever)
我并不想换枕入眠
I just wanna keep callin' your name
我只想不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边
I just wanna keep callin' your name
我只想不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边
I just wanna keep callin' your name
不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边

I don't wanna live forever
我并不想永生不灭
'Cause I know I'll be livin' in vain
我知道生命有时徒劳难免
And I don't wanna fit wherever
我并不想换枕入眠
I just wanna keep callin' your name
我只想不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边
I just wanna keep callin' your name
我只想不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边
I just wanna keep callin' your name
不停呼唤你名
Until you come back home
直到你回到我身边

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 12 )

© 上帝会微笑 | Powered by LOFTER